غلام «پس از باران»: از جبهه تا بازیگری، دیگر از هیچچیز نمیترسم
بازیگر نقش غلام در سریال «پس از باران» گفت: «فقط ۱۵ سالم بود که به جبهه رفتم و در عملیات والفجر مجروح شدم. چند سال پیش بخشی از قلب و ریهام را جراحی کردم. بعد از حضور در جبهه دیگر از هیچچیز نمیترسم.» او همچنین با انتقاد از حضور فوتبالیستها در بازیگری افزود: «مگر من میتوانم فوتبالیست شوم؟ به خدا من آدم منفوری نیستم.»
پیشنهاد مطالعه
تاسوعا و عاشورا امسال چه روزی است؟
امید مقامیان
نویسنده
مهمترین اخبار
- ۱۴۰۵/۰۴/۰۲ مسیر تشییع رهبر شهید انقلاب در تهران اعلام شد
- ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ پیمان معادی، تماشاگر ویژه دیدار ایران و بلژیک در لس آنجلس
- ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ بیوگرافی و همه عکس های استایل و چهره جدید سایه سریال کلاغ
- ۱۴۰۵/۰۳/۳۰ بیوگرافی ستایش رجایی نیا، یلدا افروز سریال بدنام + عکس همسر و فرزندان
- ۱۴۰۵/۰۳/۳۰ وام ۲۰۰ میلیونی به این افراد تعلق گرفت / شرایط دریافت چیست؟

دیدگاهها
هنوز دیدگاهی ثبت نشده. اولین نفر باشید.