غلام «پس از باران»: از جبهه تا بازیگری، دیگر از هیچچیز نمیترسم
بازیگر نقش غلام در سریال «پس از باران» گفت: «فقط ۱۵ سالم بود که به جبهه رفتم و در عملیات والفجر مجروح شدم. چند سال پیش بخشی از قلب و ریهام را جراحی کردم. بعد از حضور در جبهه دیگر از هیچچیز نمیترسم.» او همچنین با انتقاد از حضور فوتبالیستها در بازیگری افزود: «مگر من میتوانم فوتبالیست شوم؟ به خدا من آدم منفوری نیستم.»
پیشنهاد مطالعه
بیوگرافی مهتاب کرامتی و همسر اول و دومش / عکس ها
امید مقامیان
نویسنده
مهمترین اخبار
- ۱۴۰۵/۰۳/۲۵ سکانس داغ سریال «بدنام» که همه را شوکه کرد؛ وقتی یلدا در اتاق قفل شد!
- ۱۴۰۵/۰۳/۲۴ استایل خیرهکننده بهآفرید غفاریان با زنجیر صورت در اکران «بی عاطفه» که همه را مات کرد!
- ۱۴۰۵/۰۳/۲۲ شادمهر عقیلی در ۵۳ سالگی؛ تغییر چهرهای که همه را متحیر کرد!
- ۱۴۰۵/۰۳/۲۱ زیباترین بازیگران ایرانی با ریشه عربی که نمیشناسید + بیوگرافی و عکسهای جذاب
- ۱۴۰۵/۰۳/۲۱ شیلا خداداد در زیباترین لحظه زندگیاش؛ نگاهی به عروسی خاص و لباس رویاییاش با همسر جراحش

دیدگاهها
هنوز دیدگاهی ثبت نشده. اولین نفر باشید.