حامد بهداد: سیمرغ خودمان از اسکار باارزشتر است
حامد بهداد در چهارمین قسمت جشنواره مردمی انتخاب ۱۴۰۰ به پلاس گفت: «سیمرغ خودمان را بدهند، بقیه جوایز پیشکش!» او از خاطراتش با خسرو شکیبایی، شایعات اختلاف با مسعود کیمیایی، ناراحتی از رأی نیاوردن علی کریمی و تجربه بازی در سریال «میخواهم زنده بمانم» سخن گفت. بخش احساسی گفتگو به آزادی پدری اختصاص داشت که پس از ۲۰ سال توانست شب سال نو را کنار خانوادهاش باشد.
امید مقامیان
نویسنده
مهمترین اخبار
- ۱۴۰۵/۰۴/۰۳ ویدئویی از رختکن تیم ملی که همه را شوکه کرد؛ پیام مهم طارمی به همتیمیها
- ۱۴۰۵/۰۴/۰۲ مسیر تشییع رهبر شهید انقلاب در تهران اعلام شد
- ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ پیمان معادی، تماشاگر ویژه دیدار ایران و بلژیک در لس آنجلس
- ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ بیوگرافی و همه عکس های استایل و چهره جدید سایه سریال کلاغ
- ۱۴۰۵/۰۳/۳۰ بیوگرافی ستایش رجایی نیا، یلدا افروز سریال بدنام + عکس همسر و فرزندان


دیدگاهها
هنوز دیدگاهی ثبت نشده. اولین نفر باشید.