باشگاه بارسلونا میتواند از قرارداد اسپانسری جدیدش، سالانه ۱۰ میلیون یورو درآمد داشته باشد.
باشگاه بارسلونا همچنان بهدنبال جذب اسپانسرهای جدید است تا بتواند وضعیت مالی و بهویژه جایگاه خود در چارچوب قوانین فرپلی مالی را بهبود بخشد؛ مسئلهای که بهطور مستقیم با افزایش بودجه و درآمدهای باشگاه ارتباط دارد.
در همین راستا، خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه در حال مذاکره با دولت کنگو است تا از طریق همکاری اسپانسری، جاذبههای گردشگری این کشور آفریقایی را تبلیغ کند.
هرچند در برخی گزارشها از نهایی شدن این توافق سخن گفته شده اما طبق اطلاعات موجود، هنوز برخی جزئیات حلنشده باقی مانده است. آنچه تاکنون مشخص است، مبلغ ثابت ۱۰ میلیون یورو در سال است که بارسا از این قرارداد دریافت خواهد کرد.
مدت زمان قرارداد نیز هنوز قطعی نشده، اما صحبتهایی درباره توافق سه یا چهار ساله وجود دارد که در صورت تحقق، میتواند تا سقف ۴۰ میلیون یورو برای آبیواناریها درآمدزایی کند.
همچنین در حال مذاکره برای اضافهشدن بندهای متغیری در قرارداد هستند که بر اساس تحقق برخی اهداف، درآمد بیشتری برای باشگاه بههمراه خواهد داشت. منابع داخلی باشگاه به مارکا تأیید کردهاند که مذاکرات روند مثبتی دارد و در نهایت این توافق نهایی خواهد شد.
بارسلونا در تلاش است تا از مسیرهای مختلف به درآمدزایی برسد. درآمد حاصل از فروش محصولات باشگاه بهصورت چشمگیری افزایش یافته است. شرکت BLM که مسئول این بخش است، سال گذشته میزان گردش مالی خود را سه برابر کرد. در همین مدت، بیش از ۱۰ میلیون نفر از فروشگاههای رسمی باشگاه بازدید کردهاند.
بدون دیدگاه